یک قدم تا روزکنکور

کنکوری که کنکورنباشد کنکورنیست

یک قدم تا روزکنکور

کنکوری که کنکورنباشد کنکورنیست

خوب

خوب

خوب

خوب

مثل همیشه


چقدردوستت داشته باشم خوبه؟


آنقدر دوستت دارم 

که اگر خسرو میدانست ادعای عاشقی نمیکرد


آنقدر دوستت دارم 

که اگر فرهاد میدانست تیشه اش را آویزان میکرد


آنقدر دوستت دارم 

که اگر مجنون میدانست تحصیلاتش را ادامه میداد


آنقدر دوستت دارم 

که اگر خدا میدانست- که میداند- تو را الهه جهان میکرد تا پرستش معنای جدیدی پیدا کند....



مخاطب معشوقه خانمه(کنکور جانِ جانِ جان)

1

به نام خدا

میریم که داشته باشیم یک آزمون قلمچی عالی  رو

گرچه شرایط عالی نیست:(

مادرمان مریض است واحتمال عملش بالاست:((

روزهای سخت دوام نمی آورند امّا آدم های سخت،چرا.

0

به نام خدا شروع میکنم به اولین تجربه ی وبلاگ نویسی

کنکوری95بودم پزشکی دانشگاه سراسری قبول نشدم و وعزمموجزم کردم واسه زدن تیرخلاصی به امیدخدای مهربان